vergrooting

AfkickverschijnselenDoor René Goris op Monday 14 Nov 2011 om 12:47:37

Net terug van de Poli hematologie... Ben de laatste weken erg moe, lusteloos, mijn smaak is veranderd en ben snel buiten adem, dit blijkt afkickverschijnselen te zijn van de vermindering van prednisolon.

Verder waren mijn bloedwaardes weer goed maar mijn lever waardes zijn weer wat achteruit gegaan. Hopelijk is dat een uitschieter (als al eerder gebeurt).

Rustig afwachten tot mijn lichaam gewend is om zelf weer aan het werk te gaan. Over drie weken weer terug voor controle


Reacties

Er zijn (nog) geen reacties!

Reageer

Naam:  
Email:  
Website:
Opmerking:  
Controle getal:
(3 cijfers, klik op het plaatje om hem te verversen!)
 
 
Laatste 5 reacties
alweer bijna een jaar geleden dat ik hier was; hoe gaat het nu met jullie???... lees meer.
Joop
17-01-2019 10:45:33
Je leeft nog steeds, dat is de allergrootste prestatie. Reuzejammer dat er een (... lees meer.
Guus Rombouts
13-02-2018 04:55:06
Hallo Rene, nog steeds aktief met fietsen en koken? het blijft stil in het blog ... lees meer.
Joop
09-02-2018 12:09:52
Binnen enige weken tijd enkele bekenden verloren. O.m. een jeugdvriendin welke l... lees meer.
Guus
10-10-2017 12:11:39
TEST... lees meer.
test
06-03-2017 06:17:08
Contact
Rene Goris, Goris IT
Brielle
Nederland
E:
Doneer
doneer
Advertentie